زنگ مقاومت و آغاز سال تحصيلي در مدارس مهريز نواخته شد

یزدفردا : زنگ مقاومت و آغاز سال تحصيلي 89 - 88 همزمان با سراسر كشور با حضور مسئولان شهرستان و با گراميداشت ياد و خاطره حماسه هشت سال دفاع مقدس توسط فرمانده ناحيه مقاومت سپاه اين شهرستان نواخته شد.

به گزارش یزدفردا، رئيس آموزش و پرورش شهرستان مهريز پيش از ظهر امروز در اين مراسم اظهار داشت: زنگ مهر و آغاز نوروز تعليم و تعلم، بهار دانايي و علم‌آموزي، امسال در حالي به صدا درمي‌آيد كه دل و جان همه از عطر دل‌انگيز معنويت، مناجات و انس با محبوب آكنده است.
سيد جليل عقيلي افزود: امسال نيز مانند هر سال طراوت بهار انديشه و علم با تقارن آن با هفته دفاع مقدس و ياد شورانگيز شهيدان عزيز به ويژه همكلاسي‌هاي آسماني، دو چندان شده است بنابراين دانش‌آموزان شهرستان مهريز در لبيك به نداي رهبر فرزانه انقلاب، براي يك جهاد علمي خستگي‌ناپذير كمر همت برببندند و چشم به افق‌هاي دور بدوزند و فتح قله‌هاي علم، انديشه و معنويت را هدف حركت جهادي خود قرار دهند.
وي تاكيد كرد: اين انتظاري است كه امام راحل و ارواح پاك شهيدان به ويژه هم‌سنگران آسماني‌تان از شما دانش‌آموزان دارند.
رئيس آموزش و پرورش مهريز اظهار داشت: ‌امسال حدود 8 هزار و 400 دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصيلي در 120 واحد آموزشي و در بيش از 470 كلاس درس، سال تحصيلي جديد را در اين شهرستان آغاز مي‌كنند و از اين تعداد دانش‌آموز 3 هزار و 400 نفر در مدارس ابتدايي، يك هزار و 850 نفر در مدارس راهنمايي و بيش از 3 هزار و 250 دانش‌آموز نيز در مدارس 3250 نفر دانش‌آموز هم در مدارس متوسطه و پيش‌دانشگاهي تحصيل خواهند كرد.
وي عنوان كرد: همچنين 700 دانش‌آموز كلاس اولي در 30 آموزشگاه و 30 كلاس درس و 600 نفر دانش‌آموز اول راهنمايي نيز از 31 شهريور ورود به مدرسه را جشن گرفتند
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا